LENGANG

Hari ini suasana agak sunyi dari yang biasa. ternyata ramai staf masih bercuti..aku bekerja seperti biasa. nasib baik ada teman2 yang lain. mata agak berat kerana malam kelmarin aku tidur lewat, ntah apa yang difikir, emosi itu membuatkan aku sedikit terkasar dengan tunangku. Sorry...hanya itu yang mampu aku taip pada skrin telefon bimbit untuk dihantar kepadanya.

Aku terasa sukar untuk mendapatkan keyakinan dan kegembiraan. semakin peluang ada semakin terasa sukar untuk aku melangkah, Ya Allah ! kuatkan lah hati ini. bukakanlah jalan buatku...

jam menunjukkan pukul 11.30 pagi, banyak kerja yang harus aku bereskan. hal semalam masih sukar untuk hilang dlm ingatan sehingga terbawa ke dalam tidur.perihal duit yang tidak sudah2. Duit seperti air terjun yang mengalir deras. keperluan hanya keperluan dan membataskan kehendakku. aku menghitung hari depan. ntah apa akan jadi.

Comments

Popular posts from this blog

terima kasih atas pemberian itu...

Mabuk Tak Hensem,Tapi Bijak...by embush...

Pocket Inspired: Tentu nak wangi