disini insan...

lama sudah tidak menjengah blog lapok ini..baru terasa rindu menulis bait-bait cinta yang hanya boleh berkongsi dengan manusia yang mempunyai jiwa sama dengannya... sedikit puisi yang ku ukirkan buat permulaan waktu untuk aku aktif semula..mungkin kurang sengatnya namun ada sedikit manisnya..he3...

waktu dhuha menjelma lagi
menghiasi pagi yang silih berganti
ceritera indah berputar mengikut waktu
saat manusia berada dalam hiruk pikuk kota

aku kembali lagi...
dengan semangat jantan
yang tidak pernah mengubah isi..
aku masih Rahmat yang dulu..

Syawal datang lagi...
Ramadhan berlalu pergi..
aku masih lagi dapat nikmat itu
nikmat berpijak di bumi Allah ini...

pagi ini ku ukirkan senyuman
tanda rasa manis mula bekerja
walau hati ini tetap sama
namun ku gagahkan jua..

aku masih pencari cinta
cinta kepada sesiapa yang mencinta
cinta ramadhan..cinta syawal
moga cinta itu erat dalam sanubari

pencinta sejati
bilik kaunseling
tingkat 5 bangunan SSI


Comments

Popular posts from this blog

terima kasih atas pemberian itu...

KISAH SEMALAM (1)

Pocket Inspired: Tentu nak wangi