APA AKU KESAH VS APA NK KESAH...

hahahahahaah!! bongok tol....
hahahahahuhuhuhuhihihihui Bongek la kau!!
eh bongok nye.....
Bongek tol r ko ni....

Dia!
melewati zaman yang serba kacau bilau
melatah itu penting!
buat bahan ketawa dan mengusik
bezanya cuma pada zaman

Dia!
sekarang ini latah berbaur lucah
ada juga bunyi kotor
namun ianya masih biasa
juga boleh diterima secara hormat
belum lagi masuk B**i
belum lagi bunyi menganjing
belum lagi bunyi Sex
belum lagi kata Fitnah

campak terus ke muka
tengok apa rasa
masih biasa??!!
owh zaman ni apa aku kesah!!!

Apa bezanya?!!
jika luar nampak sopan belum tentu lagak sopan itu kehendaknya
mungkin terpaksa...
berjalan mungkin nampak ayu
bila ketawa mak aiii tuhan sahaja yang tahu


Kata Dia!
tidak perlu takut dengan orang sekeliling
tidak perlu toleh kanan toleh kiri
Apa aku kesah!
hak aku la nak kata apa nak buat apa
mulut aku...kan

Kita...
geleng sahaja kepala
pandang sahaja ke bawah ke atas buat tak tahu
jangan dilayan manusia bodoh
manusia itu manusia tak tahu malu..!!

Kita...
jangan ditegur manusia bodoh tu
buat maksiat tak kira tempat
apa nak kesah mereka !!

Kita boleh buat....
kalau kena langgar tengah jalan biarkan..
kalau mengandung biarkan..
kalau sakit jangan di tolong..
kalau susah biarkan sahaja...

Apa nak kesah!!
kalau ditegur manusia bodoh tu pun tak kesah
kalau pandang serong pon menjadi masalah
kalau di nasihat dimarahnya..

mungkin dia lupa la tu
sedap ayat tanpa otak

(Ahhh!!jangan sibuk hal orang jaga tepi kain sendiri!!
Kau tu baik sangat ker nak nasihatkan orang ni!!!)

ok lah...
tunggu sahaja apa akan jadi
jangan sampai dia mati tiada orang nak ambil peduli,
jangan sampai dia sakit tiada orang nak ambil kesah,
hanya kerana dia rasa dunia ini dia punya...
ketepi kaum saudara sendiri...

Dah jangan layan Dia
tidur lagi bagus~



4.46 pm
melayan story kerenah manusia
henpon habis bateri
bilik mengaji....








 



Comments

Popular posts from this blog

JAHIL