mahu tak mahu!!!!!




"Aku tak mahu yang itu..aku tak mahu yang ini...tapi yang ini macam best...yang itu pon ok...kusut!!
semua benda ko nak yang mana yang ko betul-betul nak pun aku tak tahu!!"

kadangkala kalau banyak benda yang cantik tapi bila hanya boleh pilih satu, adalah sukar bagi kita untuk membuat pilihan.

kadangkala juga bila kita telah memilih, sampai sahaja dekat rumah kita terfikir tentang satu lagi, mungkin dirasa lebih cantek..."kalau pilih yang tadi mesti lagi ok"...telah timbul rasa kesal...

Itu biasa berlaku kepada manusia yang tidak dapat lari dari kehendak yang kadangkala lebih dari keperluan~ Begitu juga     kau!!!        kau!!!      kaulah!!!    siapa lagi kau yang tengah baca entry aku ni!!!       yer kau!!! dulu sebelum dapat sesuatu akan timbul rasa "kalau dapat itu pon aku dah bersyukur sangat-sangat tidak payah lebih-lebih"...tapi setelah dapat apa yang kau nak...kau akan rasa x cukup kan??!!ala x yah tipu la...aku tahu!!!

sendiri mau ingatlah!!

bilik pejabat tingkat 3
bangunan SSI Greentown
12.20 tghhari...

p/s menghirup secawan nescafe~

Comments

Popular posts from this blog

JAHIL

BAHAGIA UNTUK SEORANG BAPA

erti sebuah pemberian