3 years ago...version bbm

dah 3 bulan aku putus cinta ngan awek aku....x yah ckp salah sape...mmg aku ngaku salah aku...tiba2 putuskan die..tp nk wat camner...tp aku bkn nk cte bab kisah sebelum 3 tahun tp within 3 years...

outing..
masa ni aku nk anto mmbr aku blk johor...sblm blk kitorg lpk2 dlu kt area city plaza alor star...masa me n mbr2 nk lintas jln tgk ader sekelompok minah2 ntah dr mn, pon sm2 nk lintas jln tp tkt2...hah! bl takut lg r kami suke dok nganjin...dorg siap jeling beb...tb2 aku terpandang sorg minah yg leh thn lah muke die. yg aku heran dlm bnyk2 tu nape die yg aku pndg....dlm kepala hotak ms tu...muke die r...pe g pastu ktorg gelak2 r dok ngumpt pasal awek td...ak just ckp yg ak sedikit tergoda ngan bdk pompuna yang ak ushar tu pd mbr aku...tp thanx cikgu mat...die memahami sbb aku br putus cinta....

kedai cendol

masa kuar dr city plaza...kitorg lalu dpn kedai cendol...pergh!!aweks td...pe lg singgah kejap r mkn cendol sambil2 cuci2 mata....duduk jew trus minah2 tu nk blah...eh! berlagak plak...tp mata ak x leh berkedip tgk die (x la istimewa sgt) tp ntah....pe lg ak ckp r kt mmbr aku yg aku minat die...trus mbr aku g kejar mintak no fon kt aku yg mintak...x ke mengong..ak just cabar jer soh die mintk no fon kata aku yg nk...die wat tol2...ish...tp ingt sng2 ke minah tu nk bg....jual mahal beb...

stesen bas

lupe kjp pasal awek td...yer r ak dah bajet x dpt...ntah bdk mn...blajar kt mn pon aku x tau...mmg abih2 kt ctu je r...ntah camner ms tgh tgu bas mmbr aku tu ader lg bdk tu...hahahaha! jodoh2...dlm hati suke tp malu...mbr aku siap cabar soh smbg ngan die...ak pon mls nk lyn...bkn ak serius pon...sj nk kaco2...siap konfiden g ak ckp kt mmbr yg yer2 soh ak smbg ngan minah tu'...."kalo minah tu dok perak...satu fakulti satu U confrm aku tekel trus...konon nyer ayat mls nk amik port r....skali sume yg ak nk sume ader kt die.,...mmg nk x nk kene kota janji r...terpkse r smbg....comel...

blk cuti...

adakah tu jodoh nmnyer???ms abih ct sem..tgh sonok dlm blk karok bersm teman,...minah ni call...pehal plak call ni...die mintak teman die blk U skali...perghhh...aku rs cam mimpi...trus ilang mood karok...giler awek yg aku tekel tu tb2 n jinak2 nk ajak balik skali...aku pon on je r...sbb alasan die tiket bas dah abih... yg ader ke butterworth jer..padahal aku dah pelawa sblm tu cm die jer yg jual mahal...x pe r kalo x sudi...at last tuhan bg line kt aku....ALHAMDULILLAH bnyk2 r...

pendekkan 3 years ago...

pastu korg bc r blog die camner aku leh kapel ngan die sampe skrg...nk msuk 4 tahun tingl lg bpe2 bln jew....mgkn aku rs x sesempurna utk die...tp die bnyk mengubah cr aku...aku lelaki bese yg tak romantik, x pndai amik hati mahu pon memujuk...namun die sorg yg memahami dan bnyk bersabar...aku hargainya sebagai insan yg teristimewa....x tau nk kt sayang camner....cuma dia yg boleh menjadi seri dalam hati....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

JAHIL

kemelut di muara kasih..

BAHAGIA UNTUK SEORANG BAPA